Nobody gets too much heaven no more
It's much harder to come by
I'm waiting in line
Nobody gets too much love anymore
It's as high as a mountain
And harder to climb

Oh you and me girl
Got a lot of love in store
And it flows through you
And it flows through me
And I love you so much more
Then my life..I can see beyond forever
Everything we are will never die
Loving's such a beautiful thing
Oh you make my world.. a summer day
Are you just a dream to fade away

You and me girl got a highway to the sky
We can turn away from the night and day
And the tears you had to cry
You're my life..
I can see a new tomorrow
Everything we are will never die
Loving's such a beautiful thing
When you are to me, the light above
Made for all to see our precious love

Love is such a beautiful thing
You make my world a summer day
Are you just a dream to fade away

Nobody gets too much love anymore
It's as wide as a river and harder to cross

沒有人可以擁有太多的天堂
那得來不易
我仍在排隊等待
沒有人可以得到太多的愛
那就像山一樣高
難以攀越

女孩 你和我
擁有許多愛可以儲存
它流過你全身
也流過我全身
使我更愛你
然後 我的生命─我看見了永恆之外
我倆之間永遠不滅
愛情是如此的美麗
你使我的世界彷彿夏日
是否你只是個會消逝的夢

你我有一條高速公路直達天際
我們可以躲開白天黑夜
還有你不得不流的淚水
你是我的生命
我看到了嶄新的明天
我倆之間永遠不滅
愛情是如此的美麗
當你對我來說 如同天上之光
那道光是為了看清我倆寶貴的愛

愛情是如此的美麗
你使我的世界彷彿夏日
是否你只是個會消逝的夢

沒有人可以得到太多的愛
那如同河流一樣寬廣 難以橫越

奔向我
妳又贏了
我開了個玩笑
你如何修補破碎的心



arrow
arrow
    全站熱搜

    Ameily 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()