close


Black is black
I want my baby back
It's gray, it's gray since she went away
What can I do
'Cause I'm feeling blue

If I had my way
She'd be back today
But she don't intend to see me again
What can I do
'Cause I'm feeling blue

I can't choose
It's too much to lose
My love's too strong
Wow! Maybe if she would come back to me
Then it can't go wrong

Bad is bad
That I feel so sad
It's time, it's time
That I found peace of mind
What can I do
'Cause I'm feeling blue

Black is black
I want my baby back
It's gray, it's gray since she went away
What can I do
'Cause I'm feeling blue

黑就是黑
我要我的寶貝回來
自從她離去以後 天空就灰濛濛的
我能怎麼辦
因為我沉浸在憂傷中

如果我有辦法
她今天或許會回來
但她不會想要再見到我
我能怎麼辦
因為我沉浸在憂傷中

我別無選擇
因為太多 所以丟不掉
我的愛情太堅定
說不定她會回到我身邊
然後 不會再犯錯了

壞的就是壞的
我感覺如此悲傷
是時候了
我找到了心靈的平靜
但我能怎麼辦
因為我沉浸在憂傷中

黑就是黑
我要我的寶貝回來
自從她離去以後 天空就灰濛濛的
我能怎麼辦
因為我沉浸在憂傷中



arrow
arrow
    全站熱搜

    Ameily 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()