close


My heart is low, my heart is so low
As only a woman's heart can be

As only a woman's, as only a woman's
As only a woman's heart can know

The tears that drip from my bewildered eyes
Taste of bitter sweet romance
You're still in my hopes
You're still on my mind
And even though I manage on my own

When restless eyes
Reveal my troubled soul
And memories flood my weary heart
I mourn for my dreams
I mourn for my wasted love
And while I know that I'll survive alone

我心沉重 如此的沉重
只有女人的心會如此

只有女人的心 只有女人的心
只有女人的心能了解

淚水從我驚惶的眼中滴落
品嚐著苦甜摻雜的羅曼史
我仍冀望於你
你依然在我心中
即使我重新整理自己的思緒

當不安定的眼神
洩漏了我受困的靈魂
回憶淹沒了我脆弱的心
我悲悼著自己的夢境
悲悼著自己虛擲的愛
當我明白 我得獨自活下去



arrow
arrow
    全站熱搜

    Ameily 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()