close


Do u still remember, how we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
Young love in the sun
Felt like my savior, my spirit I gave ya
We'd only just begun

Hasta manana , Always be mine

Viva forever, I'll be waiting
Everlasting, like the sun
Live forever, for the moment
Ever searching, for the one

Yes I still remember, every whispered word
The touch of your skin, giving life from within
Like a love song that I'd heard
Slipping through our fingers, like the sands of time
Promises made, every memory saved
Has a reflection in my mind

But we're all alone now
Was it just a dream
Feelings untold, they will never be sold
And the secret's safe with me

你是否仍記得 我們的過去
感受在一起 相信彼此
我的愛告訴我
我倆都是夢想家
陽光下年輕的愛
你好似我的救星 我的靈魂已奉獻給你
我們的愛才開始

後會有期 我永遠的愛人

生生世世 我會一直等
像太陽一樣永恆
永生為此刻
追尋陽光

我仍記得 每句呢喃的細語
你肌膚的觸感 打心底奉獻自己
像首聽過的情歌
輕輕滑過指間 似時間的沙
彼此的承諾 段段的回憶
歷歷在我心

但現在我們卻各自孤獨
難道過去只是場夢
說不出的感覺 永不會改變
埋藏心底的秘密

2 becomes 1



arrow
arrow
    全站熱搜

    Ameily 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()