close


I It is the evening of the day
I sit and watch the children play
Smiling faces I can see
But not for me
I sit and watch
As tears go by

My riches can't buy everything
I want to hear the children sing
All I hear is the sound of rain falling on the ground
I sit and watch
As tears go by

It is the evening of the day
I sit and watch the children play
Doing things I used to do they think are new
I sit and watch
As tears go by

正是傍晚時分
我坐下來 看著孩子們嬉戲
我看到了笑顏逐開的臉龐
但那不是迎接我的
我坐著 望著...
直到淚水流逝

我的財富買不到一切
我多想聽見孩子們的歌唱
但我聽到的 只是雨點落在地面上的聲音
我坐著 望著...
直到淚水流逝

正是傍晚時分
我坐下來 看著孩子們嬉戲
他們玩著我從前玩過,他們卻覺得很新鮮的遊戲
我坐著 望著...
直到淚水流逝



arrow
arrow
    全站熱搜

    Ameily 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()